وظیفه مخاطب در محتوای خبر
پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ب.ظ
یکی از مولفه های اموزش سواد رسانه ای بعد زیبایی شناسی سواد رسانه ای می باشد که در یک تعریف کلی داوری و قضاوت در برابر پیام از نظر محتوای (ویراستاری، نحوه دستکاری، نورپردازی و...) آن می باشد.
عصر جدید ارتباط، هر روز افراد را در معرض اخبار و اطلاعات جدید میگذارد که سوای از صحت و سقم آن، ذهن افراد را درگیر کرده و تغییرات محسوس و نامحسوسی در زندگی وی بر جای خواهد گذاشت.
- ۹۹/۰۵/۳۰